Nadruki kraków ziębice

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest zwyczajnie nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją prócz produktu, usługi czy całej marki; jest namową w reklamie albo kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk da się stworzyć właściwie na każdym przedmiocie w zależności od towaru a także typu reklamy. Robiony jest różnorodnymi technologiami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) czy też subli-flock. Wybór metody jest koronny dla osiągnięcia celu sprzedającego.
  Mnóstwo drukarni prześciga się w swoich ofertach poprzez kompleksową obsługę od projektu do gotowego wyrobu. Sami klienci też mogą zaproponować swoje pomysły w sposobie adaptacji nadruku.
  Najbardziej popularne gadżety na których użytkowany jest nadruk to: torby, produkty piśmienne, kubki, urządzenia a także latarki, rozmaitego typu tekstylia.
  Wszystko zaczyna się od komputera gdzie powstawają pomysły graficzne w należytym formacie. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Następnie projekt „przenoszony” jest na wyrób.
  Reperkusja wizualna a także równowaga nadruku zależy przede wszystkim od dwóch głównych czynników – jakości użytych farb oraz obserwacji a także przestrzegania wymagań potrzebnych do prawidłowego utrwalenia. 
  Warianty farb, które są używane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe a także farby rozpuszczalnikowe.